Galet roligt i skolan!

0kommentarer

Hmm.. Börjar bli lite orolig. Har illa mående som kommer fram och tillbaka.. Spydde i morse sen är jag kissnödig helatiden och då menar jag verkligen hela tiden fan.. Aya blir att kolla upp på tisadag eller något.

Kom nyss hem från skolan, har fan varit bästa dagen! Haha. Har bara skrattat hela dagen, haft riktigt kul aså.. Hade massa lektioner tillsammans med fordon, jag och Tillah skratta lektionerna ut! Haha!

Aya, nu ska jag städa ungarnas rum eller aa bara Elias.. Sen ska ja bara bädda mitt oså. Sen blir det att dra med Sarah till KRIS, ska ha typ en till minnesstund för David.. Eller aa vi ska prata om David osv.. Kan berätta sen efteråt vad vi snacka om och vad som hände osv.

Men nu ska jag slita mig upp ur sängen och sätt igång och städa.. CIAO!

Kommentera

Publiceras ej