Om mig!

0kommentarer

Namn: Linnéa (Mary Jane)
Efternamn: Larsson
Födelsedag: 17 juli 1992
Stjärntecken: Kräfta
Födelseplats: BB I Norrköping
Bor: Finspång/Norrköping
Ögonfärg: Gröna/Blåa
Hårfärg: Choklad brunt
Skostorlek: 35 till 37
Civilstatus: Upptagen, är tillsammans med Robin
Höger eller vänsterhänt: Höger
Skor som du bar idag: Syrrans DC
Dina svagheter: Enkänna fel, säga förlåt och visa känslor
Rädsla: Att mista någon jag älskar
Första tanke när du vaknar: KAFFE OCH MORGON CIGG!
När somnar du: Olika, typ 23 tiden
Pepsi eller Coca Cola: Coca Cola fifän
McDonalds eller Burger King: Mc!
Adidas eller Nike: Adidas


Sjunger du? Ibland
Duschar du varje dag? I sort sätt, men håret dushar jag bara 2-3 grr i veckan. För det skadar håret som fan att dusha det varje dag, det blir slitet som fan. Igentligen ska man bara dusha håret en gång i veckan men de klara jag inte!
Gillar du skolan? Aa, ganska kul nu faktist när man inte gått i skolan på ett halv år
Tror du på dig själv? Haha, säger så här.. Oftast vill hjärnan åt ett håll men hjärtat åt ett annat..
Kommer du överens med dina föräldrar? Ya, träffar de inte så ofta
Dricker du alkohol? Ya, de gör jag men inte ofta!
Röker du? Ya
gillar du att shoppa? Vem gör inte?
Har du ätit sushi? Yes och det va inte gott!
Haru nån gång stått på scen? Ya det har jag
Bakar du ofta? Nae, typ aldrig
Brukar du stjäla saker? Naj, bara syrrans saker haha


Har du nångon gång..

Ljugit? Många gånger!
Kysst någon? - Ya
Kramat någon? Ya
Varit full? Ya
Busringt någon? Ya haha!
Gjort något som du ångrade? Många gånger!
Kastat en sten på nån ruta? Ya.. haha..

Hur vill du dö? Fort! Utan smärta.
Vad vill du bli när du blir stor? Jobba med ungdommar som har de knas
Antal människor du skulle ge ditt liv för? Mina närmsta, ni vet villka ni är.
Antal piercings? 3 st. Öronen, överläppen, naveln
Antal tatueringar? Inga men blir men 2 st är planerade (NSG på handleden & mottot nedanför nacken)
Hur många gånger har du varit med i tidningen? Oj ganska många gånger.

Vad ska du göra nästa sommar? Sola och bada
Vad ska du göra i vinter? Åka utomlands
När tar du studenten? Sånt som märks..
Vad gör du efter gymnasiet? Om ja kan gå gymnasium utbildningen fult ut så ska jag jobba i ett år sedan ska jag plugga vidare till socionom
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba? Ingen aning, tror väl de
Vad händer till helgen? Dubbel date ;)
Vad vill du helst göra just nu? Röka
Vill du ha pojk/flickvän? Har redan
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? Olika

Vem är den perversaste person du känner? Robin hahah
Nämn något du är stolt över hos dina föräldrar? Att min mamma va stark nog att ta sig igenom tiden från barn hemmet.  Och att pappa bryr sig trotts allt.
Bästa sommaren i ditt liv? 10

Kommentera

Publiceras ej