Varm bad, skönt!

1kommentarer

Minnesstunden va jätte vacker, verkligen. Kände inte David så väl men det va riktigt tung att vara där.. Blir en till typ minnesstund på kris på Onsdag med, så då ska ja dit med brudsenz.

Sitter just nu i ett bad, (med dator?) yes, jag har en vattentät dator.. nyaste! Haha ne skoja den står här på en grej jämer badkaret, tog med mig den in för att kunna chilla med musik och så. Men det blev även att blogga med.

SVAR TILL : Anonym, som undra om jag fortfarande va vän med Kim? Nae kan jag inte säga direk, aså vi har ju inte bråkat nu eftersom vi inte snackat på så länge. Men sist vi snacka va vi osams haha. Han oah jag kan inte hålla sams när de slut mellan oss aså. haha. Kan väl säga att vi hat älsa varandra eller något :).  Jag bara älskar den där bilden och pallade inte ta bort hans "länk" :P



1 kommentarer

Josefina

26 Aug 2010 01:35

Varför tog de slut mellan dig och kim= & hur länge var ni tsm

Kommentera

Publiceras ej