äntligen hemma

0kommentarer

usch va trött jag är.. finns en viss anledning till de oxå.. haha

booboo och kimpan skulle till no:1 för att ta ern öl ("bara en timma eller något")
jag lägger mig och ser på snabba cash med elias och jordan, dom somnar sen
somnade jag, vaknar till kollar på klockan och klockan är runt 2 tiden, tänke
vafan väckte dom mig inte för.. jag (jag biggie & jody sov i booboos säng)
går upp märker att ingen är hemma, messar sarah, får inget svar.. messar kim men
får inget svar där heller, efter typ ett bra tag skre kim, att han skulle messa mig snart
för att de hade hänt grejer, de slutar i allafall med att sirri, booboo och kim kommer
hem vid 4 på morgonen, (fulla) till en viss gräns*
sarah ska börja jobba klockan 10.00 så hon gick o la sig, jag sirri och kim sitter uppe
ett tag sen gick vi och la oss och snacka ett tag sen somna han, jag låg vaken tills min
väckar klocka ringer, jordan skrek konstant från klockan 4 till 6 7 tiden haha.

det va min natt  ;)

men i allafall, sitter hemma hos syrran nu med sirri, chilalr med gash och inget kaffe!
funderar på att ta något att äta sen lägga mig och se på någon film eller så..
är helt slut. här kommr en bild på mig och fester älskade älskling! 

Kommentera

Publiceras ej