en kall!! rolig!! kväll/natt (;

0kommentarer

åkte från linköping direkt till bella igår, sen kom tim, ponta och simon kom och hämtade
oss och körde oss till syrran så ja kunnde hämta lite smink och så, sen drog vi hem till
tiim och börja dricka, sen drog vi vidare hem till simon  och typ vid 1 tiden drog vi ut till
centrum, tim och ponta gick in på kristallen medans jag bella och simon stod utanför och
dog av kylaan, fyfan, jag todde jag skulle frysa fast där nere!

efter några timmar drog vi hem till bella och tog ett varmt bad sen gick vi alla och la oss
på morgnen ringde syrran och väckte mig för jag skulle igentligen till linköping med alla
men jag valde och stanna kvar hos bella, ta en ledig dag för att ha lite kul som sagt..

nu är jag hemma hos mirran och eve, emma är oxå här, sitter och snackar lite skit osv.
bilder från igår kommer nog lite senare när jag är hemma hos syrran, för jag tror jag
har saldden där till kameran, men annars kan det nog ta sin tid för i fall den inte är där
så har jag ingen aning om vart den är men de löser sig (:



P
U
S
S
!!

Kommentera

Publiceras ej