nästa norrköping (V.C)

0kommentarer

klockan är 10.56, ska ringa bella snart igen, hon ska med mig till v.c
ska ta 12 bussen in till stan, så hon måste vara klart nu snart,
bara hon inte somnat om!

igår när jag kom hem från mam så gick jag och la mig och vakna inte förns
2 inatt, då gick jag bara och tog en cigg och la mig igen, därför det aldrig
blev en uppdatering, ska till sylvas idag iaf, blir att vara där denna vekca.

yaya, men numåste jag få tag i bellus, hörs senare!
 

42 frågor om den du älskar

1. Vad heter han/hon? -Kim Zineldin
 
2. Hur gammal är han/hon? - 18
3. När träffades ni sist? -  några minuter sen
4. Är han/hon snygg? -  ja, han e den finaste!
5. Brukar han/hon färga håret? -  nope
6. Vilka färger har han/hon haft? - brunt
7. Vad har han/hon för parfym? - kommer ej ihåg vad den heter
8. vad är erat första minne? - haha, jaduuu..
10. Har ni många minnen ihop? - ya det har vi
11. Vart bor han/hon? - hos mig  för tillfället
12. Har ni varit utomlands tillsammans? -  nope
13. Är du avundsjuk på honom/henne? - jag vet att de han gör, gör han bäst (:
15. När träffades ni första gången?-  22 maj ( elias födelsedag )
16. Hur träffades ni? -  genom min syster och sirri
17. Vad går han/hon i för sporter? - ingen
18. Vad kan han/hon göra på helgerna? - de han känner för
19. Vad brukar han/hon göra efter skolan? - går ej i skolan
20. Har ni haft sex? - ya
21. Har ni pussats? - ya
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? - ya de klart (:
23. Har han/hon fräknar? - nope
24. Har ni kollat på film någon gång? -  ya varför inte liksom
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? -  ne men vi har skrattat en hel del
28. Har du sett han/hon gråta? -  nope
29. Vad gjorde du då? - -
30. Har du sett han/hon vara riktigt arg? - ya
31.Har han/hon sett dig gråta? - ya
32. Vad ska ni göra i sommar? - inget planerat
33. Har han/hon svikit dig någon gång? - alla gör misstag
34. Har ni pratat i telefon någon gång? - ya
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? -  om 10 år e vi gifta ;)
38. Vad är det bästa med honom/henne? -  allt 
39. Vad skulle du vilja att han/hon ändrade på? -  inget han e perfekt som han e
40. Skulle du ge honom/henne pengar om du vann 1 miljon? mina pengar e hans oxå 
41. Hur ser hans/henness klädstil ut? - bra! 
42. Vill du att han/hon ska kopiera detta och skriva om dig? -  de spelar ingen roll

Kommentera

Publiceras ej