nu börjar jag igen!

1kommentarer

jag som gjort om bloggen all by myself!
(om inte den nya blogg designen kommer tryck F5)

jag dra igång på bloggandet igen, det ska bli fett kul, men jag kommer inte kunna
uppdatera så ofta 2 veckor framåt tro jag efter som en nära person ligger inne
på linköpings sjukhus. så jag kommer vara där, det är därför det är svårt att få tag
i mig osv. men då vet ni det.

ska ut och ta mig en cigg nu, sen ska jag sätta på en film som jag sätt på vid 3
olika tillfällen men ändå aldrig lyckats se klart den så det hoppas jag att jag kan
göra idag, den verkar skit bra, men sen ska jag sova för ska in till Finspång med
07.00 bussen i morgon och sedan åker jag, Gabriella, Jill och Sara till Linköping.

men det kommer nog in ett  inlägg i morgon bitti om inte datorn kronglar,
pussar o kramar från bästa maaryjanee!

1 kommentarer

teezz

10 Feb 2010 06:27

härligt gumman har saknat ditt bloggande faktiskt ;) .. men hoppas de löser sig med allt nu. saknar dig <3

Kommentera

Publiceras ej