änu en text..

0kommentarer

skrev änu en liten text i natt, och du emma eller vad fuck du heter har du inget bra att komma med denna gång så skriv inget för jag pallar inte, behåll dina åsikter för dig själv.. för texterna är inte skrivna för dig..


blir varm i hela kroppen känns som om du faktist är här/
men därefter kommer sorgen och den släcker min väg/
vill inte minnas det där, som fick oss i sär/
vägen var vår men ljustet de slockan när du vandra iväg/

lyckan försvan och med de släcktes ljuset/
vinadrna viskar ditt namn, och en gång blir till tusen/
känner hur stegen blir tyngre och hur kraften försvinner/
vill bara ta mig fram men har börjat tveka på om jag hinner/

den ända meningen att forsätta gå är hoppet om oss igen/
att få vakna upp och se ditt vakra ansikte i morgongryningen/
att få höra dina andetag, och ordet jag älskar dig/
men jag inser att jag drömmer och faller ner på mina knän igen/



Kommentera

Publiceras ej