dags att finna lyckan igen

0kommentarer

när lyckan är borta är det dags att hitta en ny, men jag har insätt nu att den kommer aldrig mer tillbaks när du är borta, så det får bli till ta hjälp av andra hjälpmedel, jag vet jag gav dig ett löfte men du gav mig ett också, men jag bryter det inte bara för att du bröt ditt utan jag gör det för att jag är tvungen nu till det, jag tänker inte lida pga oss, vill inte lida pga av oss.. vill kunna se tillbaks i tiden och finna en lycka med minnet.

vill kunna se oss som något bra och inte som något dålig, därför bryter jag mitt löfte, och nu får du hata mig för mitt val men hellre hatad än att se oss som ett problem tillsammans i de förflutna och i framtiden. vill kunna jämföra den bra tiden med dig, vill kunna tänka tillbaks och se hur bra vi en gång haft det, vill glömma alla våra problem, vill bara minans som mysiga,  fina minnena med dig.


du ska veta att jag är grymt tacksam för det vi haft,
kärleken som en gång fans, vänskapen som en gång fans, det spela ingen roll om du bara va min vän eller pojkvän för det räckte att jag visste att du fans vid min sida så kände jag mig trygg, säker, och lycklig, jag finns alltid med dig, jag kommer alltid att älska dig min vän <3


Kommentera

Publiceras ej