det var en gång..

1kommentarer

vill bara tala om för alla er att jag har en underbar bästavän, som jag älskar
lika mycket som min familj, hon är en stor del av mitt hjärta och det spelar ingen
roll hur mycket vi än kan tjaffsa för vad som än händer så kommer jag altid att
finnas där för henne, kommer alltid att stå vid hennes sida, och hjälpa henne
ur svåra tider exakt det som hon gjort för mig, jag älskar dig gumman <3



och såklart så lägger jag ut en vaker liten bil här på oss, som är tagen
hemma hos mig, och den dagen lär vi sent glömma, det var nämligen
så att en vädigt nära person till mig som jag aldrig öoonat käfften åt
förut.. aya det jag försöker komma till är att jag bad den personen att
dra åt helvete och det blev ett jävla liv ei hela sveriges landskap!
det va de värsta sen krigen! HAHA

den här personen ska vi nog inte nämna här på min blogg för då blir de
en jävla massa skrik och svordommar igen, så det är bäst att hålla den
personen anonym, men så att ni all blogg läsare vet så var jag och
denna anonyma person sams igen efter några dagar men börja bråka
några dagar efter det igen om inte samma dag, ja.. vad kan man säga
"anonyma" och jag vi kärleks hatar varndra verkligen på ett grovt sätt!

1 kommentarer

ida

13 Jan 2010 19:47

skulle fixa headern och paja koden =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Kommentera

Publiceras ej