god morgon sverige!

0kommentarer

har nyss sätt på film, ja nu kanske ni tycker jag är galen som går upp skit tidigt för att
se på film, men jag sminka mig och plata håret och allt till filmen, för jag skulle sätt
den igår men jag somnade ju, så då blev det att se den nu innan skolan.
an american crime hette den, riktigt bra faktist!
idag i skolan ska vi typ till någon flygplats här i norrköping, och så ska vi jobba med
något som heter "heta-arbeten" tror jag de hette, vi ska i allafall släcka eld osv..
får väl se med hur mycket bränskador jag tezz och jessica kommer hem med haha.
kamran e med så klart, så de kommer massa bilder senare, (om man får ta kort)
och så kommer det förhoppningsvis bilder i från när kim va i finspång,
om han har lust att fixa de åt mig idag, det märker vi..
men nu måste jag röra mig mot resecentrum måste hjälpa jess & tezz att hitta
till denna flygplats haha, hoppas de går bra  för oss, HÅLL TUMMARNA!

Kommentera

Publiceras ej