Godmorgon/Natti natti

0kommentarer

japp, jag kom hem ifrån den där braanövnings grejen mellan 12 och 13 tiden,
städade, såg på film decka, och har inte vaknat förns nu..
det är därför jag inte bloggat och därför jag inte orkar att lagga in bilderna från
idag på datan så att jag kan lägga ut dom på bloggen, så att slutningen ni kan
få se dom.. för att jag är helt slut jag orkar inget mer än att sova nu vafan..


är skit förskyld, skit trött och känner mig tjock haha  :D
och nu börjar jag snart under om jag kommer kunna sommna sen?
omg, kommer vara uppe hela natten om jag inte kan somna, och då kommer
jag inte palla med skolan i morgon, men yaya.. det märker vi, jag hoppas jag
kan sova i alllfall för jag vill liksom inte vara hemma någon dag första veckan
efter lovet, det är kanske lite väl mycket eller va säger ni haha?



jag saknar min ängel, men det bästa jag kan göra är att försöka rensa bort dig från
mina tankar och acceptera ett liv utan dig vid min sida,
men i mitt hjärta kommer du alltid vara en av mina närmaste vänner, för är det
någon som lärt mig så mycket så är det då, och jag vet att det låte konstigt men på
ngotsätt känner jag att jag kan lita på dig, för du är ingen falk männsik det vet jag
även om du gjort mycket fel saker, men skit händer eller hur..

för mig är du ordet trygghet, därför jag har så svårt att släppa dig,
du har fått mig våga göra så galna saker, du tog mig till himlen med ditt leende.

Kommentera

Publiceras ej