hemma nu!

0kommentarer

ja det vart ju ingen bloggning igår och idag så för att igår var jag barnvakt och så åt lille hordan med kimberly och jag försökte faktist men min systers data är så himla pajj haha så att det gick helt änkelt inte att komma in på blogg.se  det kanske tog en halv timma om inte mer och när jag väl fick upp sidan så tog de ytligare ett år att logga in så jag sket idag istället, palla liksom sitta i 2 timmar typ för att blogga då! haha

jag och kimberly gick typ och la oss vid 4-5 tiden på morgonen så vi är sakpligt slitna idag, för vi vart väckta av allt oväsen vid 2 tiden, fett irriterande men sån är ju livet haha


men sen drog jag och kimberly till hennes mamma och så har vi varit där hela dagen och bara tagit det lugnt, kimberly, jag och hennes bror satt och nörda G.H hela kvällen typ, fetingsoft ju!

men nu måste ja in i dushen har fett mycket att göra och jag måste ju komma i säng någon gång oxå, måste fixa massa fett jobbigt, men aa seriöst nu måste dra förlåt för en dålig uppdatering
CIAO

Kommentera

Publiceras ej