jag är den gud ville jag skulle vara..

0kommentarer

samma sak gäller det med dig, du är som du är, vad vi alla andra än säger till dig så är
du den du är, även om det är bra eller dåligt, så är dina egenskaper till för något,
något som kanske sårar i början med är gör dig lyckligt i slutet.
vill aldrig ändra på din personlighet, för jag vet vad som du gömmer där inne..
jag kan inte sätta ord men jag vet.. och ärligt talat var det din personlighet som
jag dog för, som fick mig knä svag, som fick mig att tappa kontrollen över mig själv.
fattar inte hur vi kan låta saknaden köra över oss..
saknade har förstört det mesta, jag har saknat så mycket att vi börjat tjaffsa,
kommer nästan aldrig överens om något, men ändå har vi så starka band att
vi inte kan släppa varandra, även om vi sagt att vi ska det ett antal gånger.
jag älskar dig

Kommentera

Publiceras ej