lite texter..

1kommentarer

en gång i tiden så hade du ett val/
du fick chansen av oss men du svek dina barn/
va tänkte du på när du tackade nej/
sa nej till din dotter som längtade hem/
du har 4 döttrar och en son/
du släppte oss alla vad tänkte du på/
låt mig veta en sak, varför skaffa du barn/
du skicka oss till hem, för du inte mådde bra/
men som mamma så är det faktist ditt jobb/
du ska stå upp för dina barn göra allt för dom/
men du sket i allt, du lämnade oss/
mitt förtroende för dig som du kastade bort/

lite texter jag skrivit, tänkte lägga ut som för skojjs skull, så här har ni,<3



 

vill tacka dig för mycket, jag vill tacka dig för allt/

med villjan du kämpat, måste jag få säga tack/

så tack sylva leonardson, för du sträckte din hand/

jag var kall som is men du gjorde mig till varm/


och tack till dig peter, jag vill tacka dig för allt/

med villjan du kämpat, måste jag få säga tack/

du öppnade ditt hjärta och du gav mig den del/

en del av ditt hjärta som gjorde mig till hel/


robin, maria, sara och jenny, säger tack för allt/

med villjan ni kämpat, måste jag få säga tack/

ni är starka som fan, och visat mig en bättre väg/

en väg utan knas, en början på min stor färd/


och tack till dig emelie, jag vill tacka dig för allt/

med hjälpen du gav mig, måste jag få säga tack/

vi har alltid funnits där tillsammans geom allt/

och när du flytta i från mig , hela livet blev fuckt/


jag minns när vi träffades, jag minns det som igår//
när vi låg där i soffan och jag smekte ditt hår//
jag kommer aldrig glömma, första kyssen som du gav//
de prirrade i magen och och den gjorde mig svag//
den där helgen, dom dagarna som tog mig ur balans//
redan då vad jag säker, på att äkta kärlek fanns//
för du tog mig med storm, du förändrade allt//
på ett possetivt sätt, när du sträckte din hand//
ingen kunnde få mig så glad, det går inte beskriva i ord//
de räckte med ett léende och hatet bara dog //
för du behandla mig väl, du respekterade mig//
jag försöker med allt, hoppas jag gör samma sak för dig

en gång i tiden så hade du ett val/
du fick chansen av oss men du svek dina barn/
va tänkte du på när du tackade nej/
sa nej till din dotter som längtade hem/
du har 4 döttrar och en son/
du släppte oss alla vad tänkte du på/
låt mig veta en sak, varför skaffa du barn/
du skicka oss till hem, för du inte mådde bra/
men som mamma så är det faktist ditt jobb/
du ska stå upp för dina barn göra allt för dom/
men du sket i allt, du lämnade oss/
mitt förtroende för dig som du kastade bort/

ser du hur mitt hjärta sakta slutar slå/
utan dig vid min sida hur kommer det att gå/
mitt hjärta, mitt skratt, du är allt för mig/
jag är kvar här föralltid, jag fastna utan dig/
kvar här i dimman, i ett litet liv/
du är meningen med allt, du är meningen med mitt liv/
kommer du tillbaks, kommer du att rädda mig/
jag vet att du har de svårt men baby jag dör för dig/
livet kan vara svårt men mitt liv är slut/
nu mera är jag död och jag levde förut/
men när du gick, när du snabbt försvann/
jag log på utsidan men därinne jag brann/
nu är lågan liten, nästan bara aska kvarstår/
varför hindrar du oss när du vet hur vi mår/
mår du bra, lever du utan mig/
tror du finns kvar men onda tankar hindrar dig/
rensa dina tankar, ge oss en chans/
för du vet jag står kvar vid din sida "mens" jag kan/
skulle aldrig släppa taget, skulle stanna föralltid/
stannar vi så här, be till gud att jag vilar i frid/
sanningen är hård men sanningen är sann/
du vet jag finns kvar, kan du sträcka din hand/
jag älskar dig mitt hjärta och nu vet du de mesta/
om det inte blir du så blir döden den nästa/
som när ljuset slocknar, när vi säger godnatt/
när livet blir tomt, för man lämnat sin skatt/
som ett vitt papper som förvandlas till svart/
som mitt liv när du drog, allting blev fuckt/
som när hoppet försvinner, och allt får sitt slut/
när man mister de man älskar och de hela slår knut/
som när tårarna rinner sakta i sin takt/
nu släcker jag min lampa och säger godnatt.../

1 kommentarer

emma

03 Jan 2010 23:48

Pinsamt,

börja flerstavsrimma istället. Ser ut som en trettonåring skrivit. Men vet inte hur gammal du är.

Kommentera

Publiceras ej