maskara e otroligt!

1kommentarer

vad var det jag sa, nej visst kan jag inte somna..
jippii säger jag bara, fett kefft det här aså, men men.

haha här är 2 olika bilder, på mina ögon kolla liksom vad sminket förändrar,


här på den första bilden så har jag bara lagt på över ögonfransarna,
ögonen ser väldigt smala ut, väldigt stark blick!

här är från samma dag, bara att jag målat under ögonfransarna oxå
kolla villken skillnad, ögonen blir helt plötsligt stora och runda!

men kan inte tro att de båda två är mina ögon, och det sjukaste är
ju faktist att dom e från samma dag oxå, bara några minuter senare..

1 kommentarer

sandra

13 Jan 2010 00:53

hehe ja det är de verkligen :p smink överhuvudtaget . jag ser ut som en karl utan smink hahaha..





men du har fina ögon på båda bilderna tycker ja :)

Kommentera

Publiceras ej