med kimberly

0kommentarer

det vart så över tråkigt hemma, hade inget att göra så jag pratade med kimberly och hon var i stan hemma hos adelina så hon och adelina kom och mötte mig så tagga vi upp till henne, det var jag selma, adelina och agnesa tror jag hon hette, bara chilla till musik, snacka killar osv. sen skulle dom i väg så jag och kimberly drog hem till mig och nu sitter vi här och ska laga mat villken sekund som hellst, blir kykling korv med något, pasta troligen..


sen ska kimberly dra hem i kväll någon gång, hon ska back to finspång så klart.
och efter maten så ska jag börja städa, ska städa som en galning, ska städa mitt rum sn om jag hinner så ska jag städa resten av lägenheten så kanske jag får min mobil i morgon, det hoppas jag verkligen för jag är trött på denna telefonen som jag har nu som jag fått låna av jessica och hennes mamma. saknar ju min fina nokia älskling!


men nu ska jag vara lite social med kimberly här, så uppdaterar mig senare
pussen på er alla bitches (;

Kommentera

Publiceras ej