när livet sviker

1kommentarer



"när livet sviker är det bra att vara två, men ena halvan av mig slutade förstå"

sylva ringde och väckte mig någon gång vid 11 tiden ocg sa att jag skulle göra i årding mig för vi skulle åka iväg och handla så jag gick upp satt på mig kläder och gick ut och tog en cigg, sen kom sylva och vi drog och handla massa gott tills i kväll för kimberly kommer ju hit och då måste jag ju bjuda på något gått till min bästavän!

gud jag längtar tills hon kommer så att hon kan få mig på bättre humör för jag deppar loss här aså.. blir väl att spela in några sjuka videos eller inspelingar och bara löjla oss, vad som hells säger jag bara!

1 kommentarer

booboo3000

15 Jan 2010 14:27

hur mår du min älsklingsyster??? saknar dig så du vet=) finns alltid här för dig vad som än händer det hoppas jag att du vet skule inte svika dig för nått här i världen eller nån!!!!puss o kram

Kommentera

Publiceras ej