Färgar håret!

0kommentarer

Japp nu sitter jag här i sovrummet och bloggar med färg i skallen. Hoppas på gud att de blir bra för jag ska till Robin sen och sova där i natt! Kanske en aning pinsamt om jag kommer dit med missfärgat hår liksom.. haha!

Idag har det ju inte blivit så mycket uppdatering, men kan berätta lite om dagen.

Har inte hänt så mycket men gick upp med Spike vid 11 tiden och gick ut med han, sen gick jag och la mig igen.. Va helt slut aså. Sen har jag suttit med Sarah och tittat på ny inredning till våran lägenhet, sen har jag även kollat på egen lägenhet här i finspång och hittade en skit frääsh, blir att gå till soc nu snart och försöka få den!

Kollade även på lägenheter i Hollywood, blir att flytta dit när skolan är klar här i Sverige! Sen har jag vart ute och träffat Robin en sväng när jag va ute med Spike och mer har jag faktist inte gjort idag, bara slappat och tagit de lugnt i stort sätt. :)

Gammal bild på mig och min Besa! <3

Kommentera

Publiceras ej