Fiestaaa!

1kommentarer

Tack vara den äkliga lilla fittan så han jag inte uppdatera om min dag. Sen drog jag ut med Bella och festa lite med massa roligt folk. Åkte till Norrköping en sväng osv.

Nu ska jag och bella fixa oss för jocke kommer och hämtar oss i han snygga bil snart, så vi hörs sen bitches. Och du som kalla dig "haha", du verkar ju inte heller ha mycket bättre att läsa än min så kallande "psyko blogg" STICK FAN!

Och vicky, det e klart att Simon säger att Kimberly inte betyde något efter som han va rädd att förlora dig, konstigt nog va han på väg till Finspång och ville ha sex med Kimberly så skäm inte ut dig själv FITTA!
Twi ja spottar på er allihoppa.

1 kommentarer

vicky

28 Jul 2010 00:05

Du tror de va? Jag var med när simon skrev allt de dära& konstigt nog blev hon kär i honom..

Jag&Simon hade andra planer för den helgen de har vi fortfarande =) & varge gång han inte har kommit äre för att han varit & gjort saker med mig.. Säg vad du vill Linnea för långt har du iaf gått. Visa att du är 18år ist. Jag skiter i vad du skriver om mig nu för jag har andra saker att lägga energi på än dig & ditt så kallade psyk beteende som du tror de är , snarare desperat efter andras liv& försöka såra folk men lyckas ganska dåligt. Hoppas ditt liv fortsätter bra med dina barnsliga påhopp mot folk=)

Kommentera

Publiceras ej