FÖRLÅT!!!

0kommentarer

Jag har varit en idiot på alla möjliga sätt så nu kommer mitt inlägg där jag säger förlåt.

Förlåt för den dåliga uppdateringen, jag har badat och umgåts med Spike, vänner och familj.. Och jag har även festat som en jävla idiot i natt, men de bästa!H ade grymt roligat vi var 3 st som drak upp 2 absolut vodka flaskor med Red Bull sen även ett par öl, sen kl 04.00 drog vi opch badade sen drog vi in igen och fortsatte festa. Bella och jag kom hem 7 i morse... haha.

Sen vill jag fakstis säga förlåt till en person som absolut hatar mig just nu och som är så jävla trött på mig.. Jag och en till ringde dig igår för att jävlas.. Riktigt barnsligt gjort av mig.. SKÄMMS! Och jag ber hemskt mycket om ursäkt för jag har behandlat dig som skit de senaste.. Ljugit och drivit dig till vansinne.. Och gubben jag vet vad du kallar mig "efterklok" men bättre försent än aldrig? Du behöver inte förlåta mig de ber jag inte om men i allfall så du vet. Du finns ju fortfarande i mitt innre, kommer du alltid att göra. Och jag saknar inte dig jag saknar de vi hade och ska jag vara älig så vill jag ändå inte ha de som förr, för vi är inte bra för varann. Och undrar du varför jag jävlats med dig så var de för jag försökte hämnas. Du tog nog inte åt dig men jag säger förlåt ändå.

Nu ska jag Elias, Jordan, och Bella dra ocg bada, sen ska jag hem och fixa mig och sedan in på Kristallen efter 00 för då är jag faktist 18!! Wiiihuuu

Kommentera

Publiceras ej