L'n K..

0kommentarer

Måste dra upp de gammla minnena med dig Kimberly.. För jag saknar den tiden så sjukt mycket ska du veta.. Kommer du ihåg? Jag minns det så väl, när det va L'n K.. Fan visst var det en massa depp, men vi kämpade alltid tillsammans egonom allt, vått och tort så fanns vi alltid där för varandra.. Kännde mig så hel när jag va med dig, du va verkligen den vännen jag hade väntat på hela mitt liv, och du kommer alltid vara min speciella vän vara sig vad som händer, för ingen har fått mig att skratta som du, och jag har aldrig i mitt liv känt på en sådan underbar vänskap innan, som du och jag hade, jag kalar det verkligen akta vänskap även fast det hände massa knas för ett halv år sen som fuckade massor men jag kan ändå inte förneka att du va min bästavän, och jag älskar dig fortfarande gumman och vill så gjärna att det ska vara som förut men de är jätte svårt nu efter allt, både för dig och mig.. jag menar vi har inte alls så mycket gemenamt längre, och jag tror det mesta handlar om att vi båda är rädda för vi har givit varan så mycket trygghet och kärlek men ändå är vi dom som har sårat varandra mest.. men ingen var ju med flit eller hur? vi har ju aldrig gjort något enbart bara för att såra varndra.. har aldrig villjat såra dig! Du är bland det bästa som har hänt mig kimberly och de säger jag än idag, för du gjorde mitt liv, du lyste upp min dag bara genom att lyfta på telefonen när jag ringde, du fanns alltid du stöttade alltid och du förstod mig alltid!  Du förstod mig på ett sätt som ingen annan har gjort innan och även fast du inte kunnat har du alltid gjort att du kunnat för att hjälpa mig och jag är så jävla tacksam över det ska du veta. Gud vad jag saknar dig min ögonsten! ( miniatyrer)


Love you honney!

Kommentera

Publiceras ej