my bad, you're bad ;D

0kommentarer

Nyvaken, inte trött bara seg! :D

Funderar på att gå ner till Bönnen och bada med Empoz och Spike, see you there guy's ! ;)

Och jag är glad för jag är singel, den här gången är det inget bråk med någon. Det är så här livet bara är som en del måste förstå.. Jag fyller 18 om 9 dagar, mitt egna liv e på G, och vem i världen tror att jag ska anpassa mig efter någon annann? Seriöst inget elakt menat men det är väl klart att en 18 åring vill leva livet??;)

Och jag kan erkänna en sak här på bloggen, "DU" ända anledningen till att jag drog mig till dig va för att jag skulle glömma mitt ex, så tack för nu har jag glömt han och dig hade jag inga vidare "stora" känslor för så nu är jag av med all kärleks knas i mitt liv, den ända jag älskar är mig själv och min familj & mina underbara vänner :D

Inte för att vara taskig då, men du körde ju ändå typ samma spel som jag så du har ju inget att tjura över direkt, eller hur? ;)


Kommentera

Publiceras ej