Pajas!

5kommentarer

Vaknade nyss, fan kl är 17.49 och jag vaka nu? Helt sjukt..

Haha vem e du som komentera Anonymt
, visa ditt namn, möt plats med mig din lilla fitta så ska du få se vem slår in panbenet på vem.  Du skulle bara veta vad jag har lust att göra med dig din lilla pussy, du som ska leka rambo vågar inte ens stå för vem du är. Kom ja ber dig adda min msn och vi säger ett datum en plats osv. Så ska du få se att den som skrattar sist, skrattar bäst. Och du din lilla horunge kommerångra att du ens komenterade min blogg. H-O-R-A och vicky med, so what? ADDA NU! [email protected]

5 kommentarer

Anonym

28 Jul 2010 18:28

men lilla bruden, jag skakar verkligen ! kom till västeås istället för sitt i norrköping som en fucking luffare!

elvirajohansson

28 Jul 2010 19:29

shit, anonym chicken :) linnea, du är bättre än dessa fuckade människor, det vet du ;) (y)

Anonym

01 Aug 2010 08:25

Pfff

Anonym

08 Aug 2010 19:25

Anonym

08 Aug 2010 19:25

*

Kommentera

Publiceras ej