peace 'n love

3kommentarer

Har varit hemma hos min homie med Bella och Jocke, och 2 till. Chilla där hela kvällen ochh så va vi ute med Jockes snygga bli och åkte lite, Sen typ ganska sent på natten körde Jonas mig till Centrum där jag skulle möta Robin, Max och Emil och där stod vi i några timmar till klocken halv 6 på morgonen och snacka en massa skit.

& Vicky, det va inte jag som börja bråka med dig de va du som börja giddra för jag stod på Sandras sida. Och om du nu inte vill bråka varför svarar du, varför läser du min blogg? Jag läser aldrig din så läsa min om det nu är så ointresant osv osv.. Håll dig till din tro och tappa inte hoppet för då blir du besviken. PASS PÅ DIG.

Men nu ska jag lägga mig och glo på film med Spike och somna in djupt bland min drömmar ;)



3 kommentarer

Anonym

28 Jul 2010 10:23

hahahahahaha äre ett skämt eller ? snacka inte med vicky innan ja kommer och knäcker näsbenet pårej! tönt. leker mary jannneeee VEM TRORU ATT DU ÄR ?? INTE PASS PÅ VICKY, PASSS PÅ DIN DIN FULA UNGE

SELMA <3 KASTRIOT

28 Jul 2010 12:26

Asså låt mig inte öppna min käft nu... SLuta gå över gränsen för du kommer ingenstans med det, vem du än här. Ingen rör Linnea förståru? Kvittar vem du är. Vill du bråka med Linnea kan du komma till mig din fega tönt som leker rambo men inte ens vågar skriva sitt namn. Pass på dig OCH på vicky! :S ta qifsha nanen pidh !!!!

Anonym

02 Aug 2010 14:35

I sverige talar vi svenska

Kommentera

Publiceras ej