svar på tal, 2

1kommentarer


SVAR;
Kan du ta hand om dig själv? aa visst därför du kanske nu borde gå upp 10 kg till som du säger? Då är man ganska underviktig lilla gumman och det är ett bevis på att man inte kan ta hand om sig själv. Jag är också underviktig och inte heller så jävla bra att ta hand om mig själv med maten tex, så jag skaffar inte unge direkt.
Och snacka inte som om det va du som byggde upp dig själv som "bra" för utan Simon skulle du fortfarande ha varit en pundare, och du skulle inte ha haft din son heller. Och seriöst jag förstår inte ens hur han kan palla med dig aså, han får inte ens skriva med Kimberly som va hans bästavän! PATETISKT!

Simon; Jag blandar inte in din sån i de här, jag berätta om villken patetisk mamma han har. Är inte så dum att jag går på ett oskyldigt barn. Och Simon du bör fan tänka över, du dissa Kimberly din såkallade bästavän typ för din brud blev lack för att ni drev med varanda på msn?! Kommer du snart ens få gå utanför dörren själv eller? Igentligen är det inte min ensak men blir så irriterad på det, du måste få ha ditt liv, dina vänner inte hennes liv och hennes vänner. Ska hon bestämma hela ditt liv eller?

Ae seriöst blir fett lack aså!
Och skiter i om du är 16 eller äldre för i huvet verkar du inte vara mer än 10

1 kommentarer

vicky

26 Jul 2010 22:10

Jag stänger inte in simon han har sina vänner, ja va med & drev med kim & han ville inte ha kontakt med henne för hon trodde för mycket. Hon är som vilket fan som helst för honom & han aldrig varit i närheten av en bra vän eller vän till honom , de kan du själv fråga honom=) trött på dig nu , men kul att du brydde dig så mycket om oss ha ett bra liv hej=)

Kommentera

Publiceras ej