Svar på tal!

6kommentarer



Haha, det var de värsta jag någonsin hört! Gå ner 8 kg?? Jag har den perfekta kroppen om någon av oss lilla gumman. HAHA tror fan jag dog av garv när jag läste vad du skrev!

13 tusen? I månaden? betalar du till ditt barn? HAHAHAHAHA. Hur fan lyckas du med att försörja ett barn med mat, kläder osv för den summan? Men du kanske köper även maten på blocket också? haha

Men a visst, förrvåna mig inte ett skit för hur ska en 16 årig liten flicka ta hand om ett barn när hon inte ens kan ta hand om sig själv? Jag tycker, ska man ha barn ska man fan ha EKONOMI till och börja med!

Och sen de sista, villl du verkligen att mina och dina läsare ska se när "den bra mamman" står och meckar en fet", oj då får vi även bild bevis på de... ;)

6 kommentarer

vicky

26 Jul 2010 11:33

Ne ja ger inte 13tusen till milo i månaden men över ett tusen , har ungefär 13 i månader de ja trodde du menade, jaha äre den bilden du har? när man bara ser mitt ansikte & inte ens hela kroppen ? haha den tiden va ja då inte tjock på , & vrf sparar du bilder på mig för? ja bryr mig inte om du lägger ut bilden inte de jag bad om utan att du ska skicka den , jag skämms inte eftersom bilden är tagen för 3 -4a år sen & jag är inte samma person nu som då..

Nee ja kan ju inte ta hand om mig själv de har ju alla sett verkligen , du ska nog inte öppna käften om saker du inte vet så mkt om ;) ist för att sitta & spela nånting över din lilla blogg kanske du ska blocka upp mig på msn & prata där ?

Anonym

26 Jul 2010 11:35

föresten är ja inte 16 år lilla du

Simon

26 Jul 2010 11:46

Inte ett ord till om min grabb Linnea... En sån bild har blivit tagen år sen! publicera en sån bild på min tjej och jag tar det här ärendet hur långt som helst... blanda inte in min son i erat efterblivna jidder om vikt who gives a shit? Vill inte se ett ord till om Milo jag säger det bara... bless

SELMA <3 KASTRIOT

26 Jul 2010 16:17

Asså ärligt talat, vad är det den här viccy tjaffsar om egentligen? Linnea berättade att hon har en bild på dig där du var tjock, och det kvittar väl? du har din pojkvän, du har din son och du är framför allt inte tjock nu! så pinsamt.. Och du simon, du kommer ingenstans med att "ta de här ärendet långt" för en liten bild. skit i varandra istället. fuck dom Linnea, slösa inte din tid på dom. Dom har viktigare för sig och du har viktigare för dig !

Anonym

28 Jul 2010 20:49

det här är rent ut sagt nätmobbning från båda sidor,omoget och idiotiskt är vad det är.

Anonym

18 Feb 2011 15:32

hur ser din ekonomi ut då? du som ska bli mamma?

Kommentera

Publiceras ej