Tältning??!

2kommentarer

Detta kommer bli ett jävligt lång inlägg kan jag ju säga..

Jag packade med mig hela min lägenhet och gick mot Bönnern för vi skulle tälta där, jag Lina, Bella och Spike. Sen ändrade Bella sig hon ville va med hennes snygging och kampa så jag och Lina åkte bil med all packning till "Näs någonting". På vägen åker vi i dycket, och Spike va ju med men som tur va så höll jag i honom!

Vi går av ställer upp typ halva tältet.. Sen ringer hennes lur och det va Bella som säger att vi ska inte tälta där vi ska tälta i Bönnern istället.. Vi trodde vi skulle dö för det va typ 16 väskor, 4 sovsäckar och ett stort tält... men jag och Lina packa ner allt och började gå, (RUSKIGT JOBBIGT). Till slut kommer de en bil som vi liftar med, han körde oss hela vägen till Bönnern, SKITSNÄLLT!

Sen kom Robin, Max och Ted hjälpte oss lite med tältet osv. Sen kom Bella med ölen!

Vi badade massa i natt, jag hoppa från 5:an, 2 ggr (som sagt man blir ju fan stål kvinnan) ;)
Sen va hela kvällen en massa mys bara, kl 05.00 gav vi upp vi ville inte sova ute så jag drog med Robin, Max och Ted, vi tog sällan den lilla biten vi kunnde, men de va riktigt mys får bli fler gånger?;)
NOOOT!!


2 kommentarer

Anonym

22 Jul 2010 12:20

Jaha de va konstigt , har aldrig vägt över 52 kilo förutom när jag var med barn, du kan ju blocka upp mig på msn & skicka kortet så får ja se hur smällfet ja var.

vicky

22 Jul 2010 12:20

det var jag vicky som skrev kommentaren mitt namn förvsann

Kommentera

Publiceras ej