Ute bio!

0kommentarer

Gud vad trott och sliten jag är.. Jag, Kimberly och självklart Spike drog ut typ direkt efter att vi hade ätit sen, vi drog och skulle träffa Martin och Adhd, men de blev typ inte så.. Jag gick om kring med Max och neger Lukas runt och runt där ute på utebion, sen satte vi oss ner ett tag tog en kall öl och snacka en massa skit.

Sen ville Kimbely hem för hon frös och först var hon tungen att gå hem till mig för hennes väskor låg här, så vi fick med oss Martin och Max så dom följde mig hem sen hämtade Kimberly sina saker och så gick dom.

Jag deckade direkt... la mig i sängen och bara dog aså! haha :D

Och ni som undrar, så ja! Jag tar med mig Spike istort sätt vart jag än går. Han är med mig på utebion, till kompisar, bada, promenader med andra, till norrköping, till landet, osv. De ända gångerna han inte får följa med är typ om ja ska till någon fest eller om jag har möte, men annars är min älskling alltid med mig:)

Kommentera

Publiceras ej