Svar på tal, 3

2kommentarer

Och lilla du, sticky(vicky). Hur får man en inkomst på 13000 i månaden när man bara får 180 kr om dagen från försäkringskassan innan skatt, i föräldrarpenning??? Dvs det e så lite man får när man aldrig jobbat en dag isitt liv o sen bestämmer sig för att leka vuxen o skaffa barn..Dvs. du får ungefär 4200 kr i månaden i föräldrarepenning o 1050 kr i barnbidrag mohahahhahaa resten av pengarna heter socbidrag o kan ej kallas för inkomst.

Ja du, tur för dig att du inte har en dotter snacka om skev uppfattning den lilla flicka skulle få om sin kropp om du tycker att jag som har ett bmi på 18,3 borde gå ner 8kg när normalfallet på ett bmi ska vara mellan 19-25. Ja du stackars lilla flicka. Tur att du har en son o inte en dotter. Hur kan en sån omogen liten tjej som du ens få skaffa barn när du e så pass liten att du själv behöver tillsyn av dina föräldrar??? Mogen förebild du är till din son som skriver saker hit o dit på msn det visar ju bara vad din son kommer att lära sig sedan. Men men alla föräldrar på dagiset du kommer lämna honom till kanske beter sig som du!!! Det kommer du säkert väldigt långt med.

Du kanske kommer stänga in din unge på samma sätt som du stänger in simon, det heter....... Jag e en tjej med dåligt självförtroende som e fruktansvärt rädd att bli lämnad... Kanske just därför du skaffade barn just för att du ska ha någon att leka mamma pappa barn med o sen när han en vacker dag sticker så har du ju ialla fall Milo... Om du nu orkar ta hand om ett barn resten av ditt liv.

Du kanske borde ha en utbildning o en årsinkomst innan du ger dig in på saker som du inte har råd med. Jag vet definitivt vad en ungen kostar .... Min syster har en årsinkomst på 280000 om året o har fortfarande inte råd med allt vad ungarna skulle vilja ha eller allt ett barn kräver att ha... Om nu hon måste spara hur fan kan du då ha råd???

2 kommentarer

vicky

26 Jul 2010 15:26

Att jag stänger in Simon är skit snack, du känner inte nån av oss , jaa föräldrar penning barnbidrag soc & av pappa blir 13 , roligt att se hur mycket du faktiskt bryr dig om mitt liv linnea. Det va du som startade de hela genom att kalla mig tjock , ja vet vilken bild du menar de va när ja hade dreads & kan lägga upp en bild som är tagen ungefär samtidigt=)

Du kan säga vad du vill om mig , min familj ja hela mitt liv , men inte en enda sak du har rätt faktiskt. Hur jag beter mig mot dig har inget att göra med hur jag ska uppfostra min son med att göra heller. Du kan tycka vad du vill lilla du men inget stämmer & Vi har råd med allt vi behöver & inom kort tid har Simon jobb för den delen , Du & din lilla vän kan ju sluta skicka kort på mig till varann & diskutera hur snygg jag är . skicka på er själva om ni har nått liv. tycker du är omogen som startade det hela , du säger vad jag tycker då får du7 räkna med att jag säger vad jag tycker också. Jag tycker du är en patetisk tjej som inte har nått bättre för dig än att sitta&snacka om mig & min familj . Jag vet att vi är mycket att prata om men snälla lilla du låt bli nu .. Folk börjar störa sig på dig.

SELMA <3 KASTRIOT

26 Jul 2010 16:21

folk börjar störa sig på dig också lilla vicky ! :S

Kommentera

Publiceras ej