Helt underbart!

1kommentarer

Gud villken lättnad..

Spike kommer få ett underbart liv här tillsammans med mig, jag har så mycket kärlek och tid till honom!
Och allt bråk är glömmt, känns jätte bra, nu aknske ni tycker att jag och linn är lite dubbelmoral men det kan jag
säga er att de är verkligen inte vi som e de utan 2 andra jävla psyk idioter som har villjat och gjort så att de här bråken skapades för utan dom hade jag och linn nog kommit jävligt bra överens från början..

Men yaya, allt e helt underbart, Linn mår bra, jag mår bra och framför allt Spikey mår bra! :)

1 kommentarer

Anonym

21 Jun 2010 14:34

Hoppas verkligen det blir så att Spike äntligen kan få en fast och trygg punkt! Men så fort Semir kommer så kommer nog Spike ryckas bort från dig med så som han blivit bortryckt från andra.. ledsen men det är verklighten =/

Men hoppas att det inte blir så, håller tummarna..



Sen tycker jag att både du och Linn ska hålla er borta från Semir, för ert eget bästa..

Kommentera

Publiceras ej