SOMMAR OCH FEST!!

0kommentarer

Vart ingen uppdatering igår för jag drog till Finspång lite impulsivt där hihi.
Sötnosen bad mig komma så tänke, bättre de än att sitta i Norrköping och ruttna en hel dag!

Gårdagen gick till att festa (utan alkohol), inte för mig icke.. Här kör vi den smarta stilen som man inte har
allt för ofta. Va ju med min sötnos och massa nära o kära så kvällen vart räddad ändå faktist ;)

Vart väckt av silliboyen vid 10 i morse så det vart ju att sitta på balkan med sötnosen och sillyboyen hela
morgonen och bara chilla tills min stressade sis hoe kom hem, då jävlar vart de fast på stället haha!
Jag och sis hoe låg och solade en hel del sen drog vi ner i parken till dom andra sen drog sis hoe till jobbet
och jag hem farandes med jody för att hämta biggie, lekte lite med ungarna sen va de bums i säng för
lilla jody och nu är de snart för biggie att hoppa i sägen! =)

Så nu sitter jag och väntar på att sis hoe ska komma hem från jobbet så sötnosen kan hämta mig!

Kommentera

Publiceras ej