Fuck you and have a nice dag!

0kommentarer

ucsh jag vet inte vad jag ska skriva, är bara så trött på allt just nu så igentligen är det ju lika bra att bara knipa
ihop käften innan det blir för grova ord här omkring.. nejdå, men seriöst är så jävla trött på att bara sitta i antingen
stressiga Norrköping eller i softa Finspång. Är trött på alla männsikor här runt om kring, trött på allt här!

Vill ha nåhot nytt, en förändring för i Norrköping och Finspång finns det ju bara minnen, händer inget mer utan
allt som finsn kvar är minnen som jag inte vill ha, blir förfan bara äklad när jag tänker på allt.
Bara dåliga saker förfan, vart finns väger uppåt, kanske blir de när jag åker till Helsing borg nu, vem fan vet!?

Och JA, jag e en poet idag, kännde för det faktist så sluta sitta där bakom data skärmen och mutra för dig själv
för jag tror fan inte det bara är jag som är så jävla trött på det här!

Kommentera

Publiceras ej