egoistiska bitch !!!!!!!!!!!!!!!

1kommentarer

vafan är det här igentligen?

"du" försöker få mig förstå att "jag kan lita på dig", om du ursäktar så fattar jag fan inte
vart du vill komma med det?, är det här beviset? att du skiter fullständigt i mig och min
mamma för att du inte har lust? bara för du inte orkar eller vill?
en sak ska du ha jävligt klart för dig.. verkligheten är inte så vacker som folk säger.

tror du jag har något att säga till om gällande min mamma?
tror du jag kan säga, ne nu vill jag inte längre att hon ska vara sjuk?
nej det kan jag inte men jag tappar väl inte hoppet för det?!

även om jag inte kan göra henne friska så kommer jag göra allt i min makt som jag kan
för att få henne må bättre för stunden! få henne känna sig trygg,
låta henne se vart hon har mig!

men du som snackar om att du bryr sig, hjälper inte till ett dugg, du står just nu bara till
konflikter och strul!, du gör alltig bara så jävla mycket värre!
du sträcker inte ens ut din hand, just nu när min mamma behöver oss som mest!

du e så jävla usel i mina ögon, och jag kan sätta hela mitt liv på att jag aldrig
kommer kun na se dig i ögonen igen på samma sätt som förr i tiden!

DRA ÅT HELVETE!

1 kommentarer

Anonym

16 Mar 2010 18:12

låter som en jävla idiot.

Kommentera

Publiceras ej