@ filosoferar

0kommentarer

nu har sirri och kim dragt ut till ett par kompisar för att titta på fotboll
elias har gått och lagt sig eftersom att han har skolai morgon och ska upp tidigt.
jordan är fortfarande vaken här med mig och sarah, jag ska hoppa in i en dush nu snart
sen ska vi tre gå och lägga oss och sova, för jag ska ju oxå till skolan i morgon och sarah
ska ju till jobbet och lilla jordan till dagis :)

hela denna dagen har jag bara softat/chillat eller snarare filosoferat,
ni vet, bara tagit de lugnt, lyssnat på musik och nujutit av spelen jag har på mobilen
och kännt hur bra jag mpr, och hur skönt det känns att vara hemma igen ;)

ayaa att jag har skola i morgon förstör ju de hela =/, men men..
nu blir de dushen så puss på er fuckers!

p.s , BELLA WASTESSON, när du läser detta så ska du ha skulld känslor som
inte ringt mig idag som du skulle, :D men ser du detta idag så snälla ring mig
inte ska sova, du får ringa i morgon då :P
d.s ,

LOVE

Kommentera

Publiceras ej