finspång ("även svar till alexandra")

0kommentarer

sitter hemma i finspång nu, det är därför jag inte kunnat blogga, internet har fuckat ur
totalt på min dator (fungerar inte alls) därför lånade jag min systers dator nu..

svaren på era frågor kommer eventuellt i morgon eller på tisdag.
ska fixa internet på min dator i morgon oxå, så då blir det som vanligt med uppdateringen.

film kväll med syrran idag btw (:

svar till alexandra.

gulligt skrivet!
skriv ett "pm" till mig på bilddagboken så kan vi prata mer där (if you wannt to?)
där kan jag svara på alla dina frågor, känns lite onödigt att skriva ut allt på bloggen
du vet, så skriv till mig på bdb så svarar jag på alla dina frågor och så kan vi prata
vidare, kram på dig gumman! :)

sorry för en dålig uppdatering haha ;)


Kommentera

Publiceras ej