Chill natt med Veddo och Thomas

0kommentarer

Veddo ringer mig full som ett svin och frågar om jag vill komma hem till hans kompis Thomas (granne)
så jag fick Veddo att gå ända till min ytterdörr och hämta mig hihi, gulligt de då ;)

Va där i typ 1-2 timmar bara chilla med lite öl och skisnack och nu kännde jag att det va daks att knalla
mig hemmåt, eftersom Jonathan ska komma till mig i morgon och sova här (eventuellt).
Kimberly och jag har värsta planerna, eftersom hennes kille och hans kompis ska komma till henne imon
så ska vi alla träffas, och chilla hemma hos henne eller något (Y).

Ayaa, nu måste jag gå och lägga mig så vi får väl se när mitt morgoninlägg kommer haha.
Det lär ju inte komma så jätte tidigt iaf hehe.

Fick värsta komplimangerna av Veddo och Thomas,
dom tycker jag borde satsa på modell bransh (stavning?)
Det va gulligt sagt av dom, och bara för det så slänger jag in en till bild från i natt. ;)

Kommentera

Publiceras ej