det gammla vanliga igen, villken befrielse!

0kommentarer

Till och börja med så kan jag ju berätta att jag och Kimberly är tillbaka, samma gammla vanliga igen nu.
Vissa av er är väldigt avensjuka, andra vädligt nyfikna men mest av allt kanske ganska så chokade? ;)
Men jag kan säga en sak att jag är inget av det, e bara total lycklig för att vi äntligen (får) vara vänner igen!

Aya, vill bara säga förlåt till hela nyhem som hörde mitt och en till persons utbrott (bråk) ..
Ingen behöver få veta vem men alla från nyhem som stod som publik i fnstrerna ni vet ju redan och ni vet
ju antadligen hela mitt, kimberlys, nystens och kims privat liv nu! haha .. pinsamt ..

Idag har jag varit med Idisen och Kimberly hela dagen, bara chillat med cigg och good music i en AIDS -
lägenhet, och sen drog vi hem till Idas pojkvän och lagademat.. sen så va det dags för mig och kimberly att
dra oss ut någonstans för att en viss person skulle komma dit, och tror ni inte att vi möter på männsikan i
hallen när vi står och ska ta på oss skorna? JO!! typiskt oss!? haha!!!

naj men fan nu mste ja sova, men nu kommer jag uppdatera bloggen minst 2 grr om dagen!
för nu har jag inte längre en löjlig pojkvän som sitter och klagar på allt jag gör (Y)!



puss på er!

Kommentera

Publiceras ej