fest efter fest osv..

0kommentarer

Ya fyfan villket festade det har varit nu.. Som jag sa i inägget igår så är det därför jag inte uppdaterat,
för att helgen har varit så här...

Jah åkte in till Norrköping i fredags, till Emelie och Mickis.. Va med som hela dagen, vi skulle dra på någon
fest med Marcus och några till.. Sen försvann mitt party humör och kännde att jag vill hem så jag drog
därifrån, när jag va några meter ifrån resecentrum så hör jag att någon roppade på mig och trodde inte
mina ögon men det va min ögonsten Jessica, hon va med Alexander, Haidar och Sarah, dom hade nyss
köppt en platta och ville jag skulle hänga på till någon fest, så eftersom det va Jessica så hämngde jag på!

Vi drog till någon fest i stan, va där ett tag sen drog vi till en fest i Klocket (robins fest) vi spendera hela
natten där sen typ vid 3 eller 4 tiden på natten så ringde Haidar en taxi så drog vi hem till Sarah och decka.

Vaknade vid 2-3 tiden drog hem till Jessica fixa oss och börja dricka, sen drog vi på fest på Kungsgatan där
syrran va med sina kompisar sen ringde ja en vän som hade fest så då drog vi till han och hans kompisar och
festa hela fucking kvällen/natten sen var det lite mycket så dom beställde en taxi så vi kunnde åka hem.
Men på vägen så vart alla svin hungriga så min vän bjöd oss på mc mat! MUMS! sen ringde vi en till taxi
som körde mig och jessica hem, FETT SNÄLLT!

Vi deckade typ dirr, och så va det inget mer med det haha..
Bilder kommer någon annan dag för ja glömmde min kamera hos Jessica =)

Fredagens outfitt iaf ;)

GODNATT ;)

Kommentera

Publiceras ej