grillat, öl och mys!

0kommentarer

Underbar kväll!

Vi har grillar, druckit lite öl och vi alla fick nog en perfekt fylla, förutom sirri då som deckade i hallen.
Haha, ja han låg där så söt, min store bror :)

Jag hade tyvärr inte kamera med mig så jag har inga bilder som jag kan lägga ut idag men i morgon
ska jag dra med mig Ida hem hit, så ska vi lägga in alla bilder, för det vart riktigt härliga bilder!

Och vi gör det igen.... *badrum,badrum* HAHA!
Ja själv klart fick jag cp ryck av lycka och började dansa, (det har vi film på)
sen självklart en video blogg i badkaret med mig Ida och Jonna =)

Att bråpå dans och lycka, så känner jag verkligen hur jag bara mår bättre och bättre!
Inte för att jag haft något "hitler" förhållande *HOST!* ahha nej skojja ba, ne men aså det känns
verkligen som en brefrielse, ucsh va skönt det är att må så här aså, bara njuter och tar dag som dag!

jag släpper känslan i natt aså! :D

GODNATT!

Kommentera

Publiceras ej