Kärlek!!!!

0kommentarer

Sarah Booboo Larsson, min syster, mitt egna kött och blod.. Du finns alltid här för mig, fast att jag inte alltid
kan se det.. Jag försöker verkligen finns där för dig och gör verkligen allt jag kan men jag märker att ibland
skiter jag i, men kommer sedan på mig själv och då ångrar jag mig.. Vill allt kunna finnas där för dig..
Vill att du alltid ska kunna räkna med mig, vill att du ska kunna lita på mig i alla lägen..
Jag älskar dig grov kära syster och jag hoppas att du är medveten om det.. Även fast att jag kan vara
ganska så bråkig och elak ibland.. Men menar igentligen inget illa.. Jag lovar dig!<3

Kimberly Lindroos, min bästavän.. Mycket har hännt, mycket som inte borde ha hänt, vi båda gjorde våra fel
men jag kan enkänna att varje dag den tiden vi var osams så fans du i mina tankar minst en gång om dagen
tänkte på våra minnen, alla våra roliga saker vi gjorde, allt.. Nu känns det så underbart skönt att vi är tillbaks
på samma plats som förr! Med dig känner jag mig hel igen, du är min andra halva..
Jag älskar dig som mitt kött och blod, JAG ÄLSKAR DIG <3

Ida Karlsson, min andra bästavän.. På sån kort tid så har vi fått så starka band, det är sjukt.. Vi kan verkligen
prata om allt, Du är min ögonsten och jag älskar dig massor redan.. Jag ser fram emot tiden vi kommer ha
tillsammans här i finspång. Även fast att våra planer har blivit lite förändrade nu så ser jag ändå fram emot de!
love you honney <3

Finns så många mer jag älskar över hela mitt hjärta men nämner just dessa personer för dom e de första som
kommer upp i mitt huve när jag tänker på ordet kärlek <3



Kommentera

Publiceras ej