mary jane år 2008

1kommentarer

Jag hittade en gammal kalender/dagbok..
Haha, omg i början av den så skulle jag svara på massa frågor, ja mycket har ju förändrats sedan 2008
kan jag ju lova, ni ska få de här ;)

Längd: 176
Ögon färg: blå grön
Hårfärg: blond
Sämsta sida: dryg
Bästavän: Nedjma Ziane
Intresse: sjunga, kompisar
Favorit färg: rosa, röd
Favorit låt: Chris Brown- ain't no way (Frankos o min låt!:D)
Favorit dryck: coca cola
Favoriträtt: kebab
Favorit artist: Chris Brown
Favorit program: Miami inc

Så här är min dröm pratner: (jag beskriver Tom Kaulitz) HAHA! (MEN HAN E FAN SMOKE HOT!) :D
Hårfärg: mörkblond
Ögonfärg: brun
Längd: lång
Personlighet: Busig
Klädstil: Bagy
Intressen: nära och kära, musiken
Musiksmak: allt

1 kommentarer

Anonym

25 May 2010 19:11

hur kunde du vara 176 för 2 år sedan? du är väll typ 160 nu...? :P

Kommentera

Publiceras ej