patetiskt, haha!

0kommentarer

Aså abow, jag driver inte brushän.. Filmen ja och Kim såg.. Lak den va fucking bästa jag någonsin sätt
i hela mitt liv bre. Ni borde se dom, dom va fett med nice (lele).

LAK JAG TRÄFFA EN KOMPIS IGÅR OCH IDAG SNACKAR JAG LIKADANT SOM HAN, VA VILL DU?!?


Ae, ni får ursäka men är det inte lite skrattretande när en person som pratat PERFEKT svenska och helt
plötslig lär den personen känna någon ny kompis som inte alls e lika duktig som han.. Jadå börjar
han prata lika förjävlig som den andra! Shet man kan ju undra va du går på människa..

Brukar inte bry mig men, aså det här  e så jävla löjligt så att de e fucking pinsamt för mig!
Hade inte du skäms ifall ditt ex gjorde så? haha

Btw, texten längst upp stämmer, det är bara att jag la till lite andra ord och vände lite på dem.
Filmerna va ta mig fan bland de bästa jag sätt, se dom!


Ska träffa emelie innan jag och Kim taggar tillbaks till Finspång sen oxå, LOVE! <3

Kommentera

Publiceras ej