(a)

1kommentarer

Buhu, nu har min söta dragit ifrån msn för att festa ikväll, jävla apa! (:
Jag skulle ha följt med men kunnde inte eftersom jag har läkar besök i morgon mellan 2-3, sen så ska jag till
stan med min fostermamma och lämna in min nya lur och låsa upp den, det kommer väl bli dagens höjdpnkt.

Ska träffa min underbaraste syster Emelie efter hon slutat jobbet oxå, så ska vi väl dra till Navesta eller något
kanske träffa Mathias igen om han har tid! awsome ;)

(vill också påpeka en sak.. Annna tjejen som komenterade min blogg, påstod att jag tror något jag inte är
enbart bara för jag skrev ett inlägg om fula killar, men den där lilla ****** vet ju igentligen ingenting om mig
så vem e de som leker något? Aså jag bara stör mig så sjukt på hennes komentar! liksom jag får väl ha min
åsikt, och den dagen kanske inte va min bästa men ja står fortfarande för att fula killar inte ska skriva till mig
vem vill ha massa fula killar som skriver när man kan få snygga liksom? ;))

(Men "Anna" kanske inte får bättre, buhu stackare ;))


Aya nu ska ja dra mig tillbaka, fattar inte ens varför jag bryr mig, men det är jävligt kul att skämma ut henne på bloggen på ett sätt haha, wii va dum ja e.. lovar sa bli snällare! (a)

1 kommentarer

emelie <3

25 May 2010 12:44

älskar dig syster , du är den enda för mig , utan dig är jag ingenting <3

Kommentera

Publiceras ej