Åsikt!

1kommentarer

Sitter och läser mina gammla inlägg fron Hösten/Vintern -09.. Blir så jävla förbannad när jag läser allt jag skrivit.. På mig själv på andra, på allt.. Blir lite hatisk där om jag ska vara riktigt ärlig. Och det är jag ju för det mesta ?

Varför är jag arg på mig själv?
Jo.. Hur i helvete kunde jag vara så dum och skriva ut allt de där?.. Joförsej va ju inte min bblogg lika stor som nu, men att jag vågade hade luft till att vräka ut mig alla de sakerna, för det första alla mina känslor! Det är det sjukaste fattar inte hur jag kunde visa mig så svag framför de som faktist läste min blogg! Pinsamt och sen så kunde jag faktist bete mig riktigt elakt mot främande persnoner, och hänga ut dem på bloggen.

Varför jag är arg på andra?
Att de som just då stod mig närmast vägrade att inse att jag mådde piss!, Det måste nog vara det versta av allt. Det va ingen som ens fråga hur jag mådde, och ändå är det så solklart ner skrivet i ord hur jag mådde. Den ända som verkligen fans där på riktigt va Kimberly och det är jag evigt tacksam för! Hon är värd min Kärlek och Respekt livet ut.

Men jag mår bra idag och det är huvudsaken :)

1 kommentarer

Kimberly

04 Oct 2010 13:34

Jag älskar dig föralltid. Kommer alltid att finnas för dig, även fast vi inte är som då. <3

Kommentera

Publiceras ej