bloggandet?

0kommentarer

Vill bara säga att för tillfället kommer jag nog inte uppdatera bloggen lika ofta. Men det kommer bli ändring på om ett tag. Just nu känner jag att det är meningslöst att skriva. För har inte direkt något att skriva om. Men mina dagar rullar på nästan som vanligt bara att jag är mest hemma och sover efter skolan, är skit trött. Hjälper till massor hemma osv. Men det kommer bli en ändring på det snart lovar jag er. Måste bara finna den pungten där jag verkligen har något att säga varje inlägg jag skriver för just nu skriver jag bara massa skit känns det som. Liksom kul att läsa (förkortning) vakna-skola-kanske va med den- ute med spike-trött-gonatt?? Inte så jävla intresant eller? haha så kanske är bäst att skit i allt blogga :P

Men tror det kommer bli lite känslor på bloggen så där när jag vill skriva av mig. Och sen kan jag ana att de kommer bli några inlägg om min underbara pojkvän som kämpar på som fan där han är just nu. Man har ju bara en framtid. =) ååååh prata med han nyss och vill prata med han igen! ALLT HAR BLIVIT SÅ JÄVLA BRAAAA!!!!!!!!!

Kommentera

Publiceras ej