Godmorgon Sverige!

0kommentarer

Godmorgon folket, Blev ingen skola idag för min del, va helt slut när jag vakna i morse och orkade inte ens lyfta upp ögonlocken. Och är fortfarande lika trött efter 2 koppar kaffe.. Ligger just nu i ett bad, sen blir det att gå upp och äta frukost. Och sedan vänta på att min underbara prins ska vakna.

Ni ska bara veta hur gullig han va igår i telefonen, fyfan.. Fick mig att bara villja åka tillbaka till honom!
Ajuate, för ni som inte vet så va ju jag där igår. Robins mamma och plast pappa va det som åkte och det blev en massa mys därborta fick va i ett hus ensamna utan personal. Huset va precis som ett vanlighem, sovrum, kök, vardags rum osv. Jätte mysigt va det och jag vill bara tillbaks till min ängel!

Idag blir banken sen, se om jag fått in några pengar?

Kommentera

Publiceras ej