Hoppas på de bästa!

8kommentarer

Robin har varit här hemma idag och hälsat på.. Kännde att jag behövde honom mitt i all cirkus. Är det någon som stöttar mig i detta så är det Robin. De flesta säger köp ny? Och de sårar mig bara ännu mer! För ingen är som Spike. Ingen här mer än jag har en sådan relation till spike som jag! (då  menar jag i Finspång, nära o kära osv.).. Men jag lägger ner allt nu. Jag vill bara att Spike får ett bra hem där han trivs, och får stanna! Det gör mig lycklig! Men hellst av allt vill jag ju ha honom här. Men livet går inte alltid som planerat.. Och till er som undrar. Ingen vet hur det blir just nu. Allt står stilla hos oss alla. Men de märks ju vad som händer framöver.

Nu ska jag ta mig lite flingor & mjölk. Sen blir det nog att sova.
Ligga och tänka på mitt allt, Robin och Spike.



8 kommentarer

vicky

28 Oct 2010 10:31

Men va han skulle ju komma hem igen=( Lilla gumman då jag förstår att du är ledsen!!! Jag hoppas det ordnar sig<3

Sandra

28 Oct 2010 16:39

Man kan aldrig ersätta en hund med en annan. MEN däremot kan man få trygghet och kärlek av en annan hund. Men det betyder självklart inte att du glömmer Spike..

Jag har inte glömt Bobbo och det kommer jag aldrig att göra, men en dag kommer jag skaffa en ny hund men det är inte för att ersätta honom eller någon annan av våra hundar vi har. Som sagt kärlek till ett djur är obeskrivlig! Och dom som inte har ett eget djur, eller har men aldrig varit med om att djuret tagits ifrån en osv. dom människorna vet inte hur det känns

Anonym

28 Oct 2010 16:53

söt blogg! ^^ :D

/freakyghost.blogg.se

lovisa

28 Oct 2010 17:03

fin header!

J I L L I Z

28 Oct 2010 17:10

Hejsan :D hur är det med dig idag? mår du bra?:D

gabriella

28 Oct 2010 17:25

Vill du bli dagens blogg?

Ta chansen, det kan bli du om du anmäler dig!



http://ovesson.blogg.se/2010/october/dagens-blogg-2.html#trackback

ija - en blogg om mode & trender

28 Oct 2010 17:35

riktigt söt header!



jag har lagt upp en bild på de sjukaste "plagget". kika in och beskriv det med ett ord! vad blir till ord? ;)

Studiobootleg - alltid ny och skön musik!

28 Oct 2010 17:41

Hej nice blogg du har!



Kolla in studiobootleg.com ifall du vill hitta den bästa och den nyaste musiken innan den kommit till radio än, bli först med den nya musiken!

Kommentera

Publiceras ej