Keep ya head up girl !

1kommentarer

Har varit en ganska seg dag, va och handla gyros-rulle med Ida förut sen så drog vi hem till henne och käka som svin haha. Mysigt! Sen körde hennes morfar mig hem, gulligt gjort faktist. Skulle hem och städa, blev inte riktigt så, men det ser ju i allfall skapligt ut inne i mitt rum nu, men kan inte helt kalla det "städat" för har inte damsugit osv :P

Prata nyss med min underbara i telefonen, är så jävla glad att vi har lärt oss att kunna prata med varanndra. För vi har just löst de största problemet i våra liv tillsammans, och vad själva saken handlade om är en hemlighet. :)

Sitter just nu och lyssnar på min ex man, Tupac ;). Lyssna på texten, asso en sån kille borde finnas till alla tjejer, jag har ju något i den stilen i allfall. Men av min alldeles egna sort haha ;)

1 kommentarer

ida

24 Oct 2010 21:27

det va otroligt mysigt :D

min tjej <3

Kommentera

Publiceras ej