Robin på Lördag!

0kommentarer

Pratade nyss men Baby-Boo, Blir till att träffan honom på Lördag! Åh fan vad jag längtar! Hoppas bara att jag inte blir sjuk nu för känner mig lite halv dan om jag ska vara ärlig.. Och Robin sa det att om jag är sjuk på Lördag så kommer han och slår ihjäl mig haha. Gulligt?? ;) Nejdå men om jag nu skulle vara sjuk så skiter jag fan i det. Tänker träffa honom ändå.

Nu blir det ett varmt bad, sen blir det att hoppa i säng och sova, får se om jag överlever natten? Så att jag kan gå till praktiken i morogn. Faktist så har det blivit mycket roligare där. Nu när man lär känna barnen mer oså. Och nu har jag även börjat prata mer utanför dagiset med personalen så nu kan man ju slå ihjäl några timmar med skit snack också! För personalen är väldigt trävliga, och speciellt min handledare! :)


Kommentera

Publiceras ej